Prezentare generală

Politica noastră de rambursare și returnare durează 14 zile. Dacă au trecut 14 zile de la achiziția dvs., nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb.

Pentru a fi eligibil pentru o returnare, articolul dvs. trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, produsele trebuie să fie în ambalajul original, nedeteriorat, fără zgârieturi, urme de uzură și să nu lipsească accesoriile incluse.

Produsele alimentare, igienă și curățenie nu pot fi returnate conform legii de protecție a alimentelor, dar și din motive de igienă și protecție a sănătății clienților noștri.

Articole nereturnabile suplimentare:

Carduri cadou
Produse software descărcabile
Unele articole de sănătate și de îngrijire personală

Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o factură sau de o dovadă de cumpărare.

Există anumite situații în care se acordă doar rambursări parțiale:

Orice articol care nu este în starea sa originală, este deteriorat sau îi lipsesc piese din motive care nu se datorează erorii noastre.
Orice articol care este returnat la mai mult de 14 de zile de la livrare.

Rambursări

După ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom informa cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării dumneavoastră.

Dacă este aprobată, atunci rambursarea va fi procesată, iar un credit va fi aplicat automat pe cardul dvs. de credit sau pe metoda inițială de plată, într-un anumit număr de zile.

Rambursări întârziate sau lipsă

Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați-vă din nou contul bancar.

Apoi, contactați compania de carduri de credit, deoarece poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este postată oficial.

Apoi, contactați banca dumneavoastră. De multe ori există o perioadă de timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.

Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la contact@romaia.ro.

Schimburi

Înlocuim articolele doar dacă sunt defecte sau deteriorate, fără urme vizibile de șocuri. Dacă aveți nevoie să îl schimbați pentru același articol, trimiteți-ne un e-mail la contact@romaia.ro.

Retururi de expediere

Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de expediere pentru returnarea produsului. Costurile de expediere nu sunt rambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de returnare va fi dedus din rambursarea dvs.

În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul schimbat să ajungă la dumneavoastră poate varia.

Dacă returnați articole mai scumpe, puteți lua în considerare utilizarea unui serviciu de transport cu urmărire sau achiziționarea unei asigurări de transport. Nu garantăm că vom primi articolul returnat.

Legislație

Ordonanța de urgență nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative

Aveți nevoie de ajutor?

Contactați-ne la contact@romaia.ro pentru întrebări legate de rambursări și retururi.